המלצות חמות ממנהלי ומורי בתי הספר

 

הגב' שפרה סטרוצקי - מנהלת תיכון אביב, רעננה          הגב' סימה מאור - מנהלת תיכון אורה מודיעים, רמת גן

                                                                                       

 

    

הגב' טלי כהנוביץ - מנהלת חט"ב אלון, רעננה                 הגב' רעיה לוי - מנהלת חט"ב השרון, רעננה

                                                                                    

 

 

מר אלי בצלאל - מנהל ויצו הדסים, אבן יהודה              הגב' ורד אסולין - מנהלת תיכון אורט שפירא, כפר סבא

                                                                                   

 

מירלה וידר – רכזת המתמטיקה, רעננה:

"המתרגל של תלם יואב תרגל בצמוד ובתיאום איתי לאורך כל השנה התיאום בינינו היה מצוין,  ניכר היה כי הביטחון העצמי של התלמידים שהשתתפו בתלם היה גבוה. סה"כ היה נהדר לא שמעתי תלונה אחת דבר המעיד על הצלחת הפרויקט אציין כי גם ירדה ממני כמות הטלפונים שאני רגילה לקבל מתלמידים לאחר שעות הלימודים "דבר ניפלא".

 

מרסל ברגר – מורה למתמטיקה, רעננה:

 "המתרגלים של תלם עבדו בצמוד אליי ובשיתוף פעולה מלא. הרגשתי שהם עובדים עם התלמידים בדיוק בשיטות ובדרכים שלי. הצליחו 'להחזיק' יפה מאוד את התלמידים, ותלמידים שיפרו את ציוניהם. יש לציין שכאשר אחד המתרגלים לא הסתדר עם אחת מכיתות התרגול, לא היתה ביניהם 'קליקה', הוא מייד הוחלף במתרגל אחר שעבד איתם ואיתי מצורה מאוד יפה עד סוף השנה. אמיר עשה כאן עבודה סיזיפית קשה ביותר בכך שהגיע יום יום לבית הספר, לא ויתר לרגע ודרבנן את התלמידים להישאר ולתרגל ובכך גרמם להם ביחד עם צוות המתרגלים שלו להצלחה רבה במקצוע".

 

פביאן רביניאן – מורה למתמטיקה, רעננה:

 "המתרגל של הכיתה שלי עבד צמוד אליי כל שנה. היינו בקשר טלפוני ובעקבות כך התיאום בינינו היה טוב ומדויק. הוא תרגל בדיוק את החומר שלימדתי בצורה מקבילה לשעורים שלי בבית הספר".

 

רונית חובב – רכזת מקצוע המתמטיקה, ראש העין:

"הפרויקט של תלם התנהל בצורה מאוד טובה מבחינה מקצועית. התלמידים שנרשמו לתלם קבלו מענה טוב לתרגול החומר ולהבנתו. לא רק שתלמידים שיפרו את ציוניהם, אני הרגשתי בנוסף, שהם שיפרו את תפקודם גם בכיתה, בשיעורים שלי. הקשר שלי עם המתרגל אמיר היה נפלא. אני עדכנתי אותו בכל הנלמד בכיתה ובשיטות העבודה שלי, והוא ממש עקב אחרי תוכנית הלימוד שלי ותרגל במקביל אליי.

חשוב לציין שהעובדה שאמיר נמצא כמעט בכל יום בביה"ס, גם בימים שהוא אינו מתרגל מאוד עזר לעדכונים השוטפים ביננו וגם עם המורים האחרים.

בסיכומו של דבר ניתן היה לראות שיפור ניכר בציוני התלמידים שהשתתפו בפרויקט של תלם. אשמח שהפרויקט ימשיך גם בשנה הבאה".

 

מיכל רם – מורה למתמטיקה בשכבת ח' הקבצה א', ראש העין:      

"שמתי לב לשיפור בציונים ובתפקוד אצל התלמידים בתלם. חלק מהשיפור היה אפילו בזה שתלמידים שבדרך כלל לא עושים כלום בבית התחילו לתרגל גם בשעות שהם לא בביה"ס. תלמידים קבלו לא רק תרגול והבנה של החומר אלא גם ביטחון בחומר הלימוד. תלמידים שיפרו ציונים מממוצעים של 65 לממוצעים של 80+. אני חושבת שבסה"כ הפרויקט ענה על המטרות ותלמידים אכן הרוויחו מכך שהם נשארו אחרי בי"ס ותרגול, דבר שרובם לא היה עושה בבית לבד. אני אשמח בשנה הבאה אפילו ליותר קשר מקצועי עם המתרגלים".

 

יפה אביטל – מורה ללשון  בשכבת ט', ראש העין:     

"בכיתתי היו מס' תלמידים שלמדו  במסגרת תלם, אני אכן הרגשתי שיפור בהבנה של התלמידים אשר למדו במסגרת תלם בתחומי הלשון השונים. התלמידים מבחינתם היו שבעי רצון מאוד מהשיעורים. סיפרו לי כי הם מתרגלים הרבה מאוד ואף  הראו לי שיטות וטכניקות אותן למדו".